torsdag 19. august 2010

Kalender

Vi har nå opprettet en Google-kalender over aktiviteter i trommeavdelingen som vil oppdateres fortløpende. Integrasjon i bloggen kommer etter hvert, i første omgang deler vi lenken:

http://www.google.com/calendar/embed?src=24qovcvh069divqqvef7siu4vo%40group.calendar.google.com&ctz=Europe/Oslo 


Denne kan alle som har Gmail legge til i sin egen kalendervisning. Dette gjøres ved å åpne kalenderen, trykke "Legg til" under kategorien "Andre kalendere" og velge "Legg til via nettadresse". Her kopierer du bare inn lenken over.

3 kommentarer:

  1. Jeg kan klikke på linken å se kalenderen, men prosedyren for å legge den til fungerer ikke. Får bare feilmeldingen: Feil ved importering av kalender fra http://www.google.com/calendar/embed?src=24qovcvh069divqqvef7siu4vo%40group.calendar.google.com&ctz=Europe/Oslo for "min mailadresse" Vet dere hva jeg gjør galt?

    SvarSlett
  2. Jeg forstår ikke hva som går galt, men om du gir meg gmailadressen din, kan jeg invitere deg. Legg den igjen her, eller send den til endre.tornby@4sound.no

    SvarSlett
  3. Send meg adressen din på endre.tornby@4sound.no, så deler jeg kalenderen med de som ønsker.

    SvarSlett